"Ei makeaa mahan täydeltä."  Niin mä luulen että se ajatteli. Oli ruotsia, tehtävänä kuulustella parilta kappaleen sanoja. Olin Aleksin pari. Se oli niin suloista, tirskuin kokoajan. Ja lopulta tämä sanoi, että eiköhän se ollut siinä. Ei niitä tarvi enempää...  Olin mukisematta, mutta mielessäni toistui sanonta; Ei makeaa mahan täydeltä.

Olen tullut siihen tulokseen, että ihmiskunta pitäisi tuhota. Se hän olisi parasta kaikille. Ketään ei joutuisi enää olemaan yhteiskunnan orjana, eikä ihmiset enää pilaisi maapalloa. Ja kaiken lisäksi; maailma on ruma! Siispä tapa kaikki ystäväsi ja tee heille palvelus. Juhlitaan hautajaisten jälkeen.

---

Biisi: MCR- Kill all of your friends

---

Ajattelin pitää runoviikon ja kirjoittaa joka päivä pienen runon. Siispä:

Akvaariokala

Olen kuin akvaariokala.
Uin, uin ja uin,
pääsemättä yhtään minnekään.
Törmään seinään,
pökerryn.

---