Kun astun sisään, minua vastassa on lämmin tuulahdus tuttua tuoksua, jota olen monet kerrat haistellut. Lisäksi vastaan tulee hieman entisestä laihtunut nainen joka hymyilee iloisesti, silmät tuikkien lasien linssien alla.

Aina aika ajoittain mieleeni tulee,että jonain päivänä tuokin on poissa. Ja vaikka talo vaihtuu toiseen tuoksu säilyy. Fammulassa on oma taikansa.

Joillakin on mummola, minulla fammula. En osaa sanoa kuinka monella muulla on fammu, mutta itse pidän sitä ainutlaatuisena.

---

Biisi: Alone on vday - The Remus Lupins

---

Aurinkolamppu

Se on kirkas, en katso siihin, eikö kyllä pidäkkään. Se lämmittää ihoani mukavasti ja hetkeksi unohda miltä ihoni kymmenen vuoden päästä näyttäisi. Ehkä se olisi ryppyinen ja laikukas...,huomasin taas ajattelevani sitä.

Istuin minuutin jos toisenkin ja takapuoleni alkoi puutua. Käteni hikosivat kuumuuden lisäksi myös tekemyttömyyden puolesta. Tunsin hien myös muualla, pisarat valuivat pitkin kasvojani ja minua yökötti.

Olen ollut täällä jo kauan, minulla on jano ja kuuma. Kukaan ei ole tullut huoneeseen, minua ahdistaa. Nukahdan enkä enää herää.